Wstęp

Jak dzięki reklamom Google Ads i Facebook Ads sieć franczyzowa Fit Cake trafiła ze
swymi fit kawiarniami na rynek Norwegii, Irlandii, Kanadzie i Niemiec.

Fit Cake to marka znana ze swoich innowacyjnych, bezcukrowych słodyczy, które zdobyły ogromną popularność w Polsce. Marka oferuje produkty spełniające potrzeby osób dbających o zdrową dietę (100% bez cukru, desery słodzone są erytytolem) zmagających się z nietolerancjami pokarmowymi (100% bez glutenu, opcje bez laktozy, low fodmap, wegańskie i keto), czy po prostu pragnących zdrowej alternatywy dla klasycznych wypieków. Aby rozwijać się międzynarodowo, Fit Cake postanowił wejść na nowe rynki, szukając partnerów franczyzowych poza granicami Polski. Opublikowani podjęli się zadania znalezienia partnerów franczyzowych w takich krajach jak Norwegia, Irlandia, Kanada i Niemcy. Strategia marketingowa oparta była głównie na kampaniach Google Ads (sieć wyszukiwania, reklamowa, YouTube) oraz Meta Ads (Facebook, Instagram).

Cele:

Pozyskanie wiarygodnych partnerów biznesowych chcących zostać franczyzobiorcami w danym kraju
Znalezienie franczyzobiorców wpisujących się w DNA marki

Narzędzia:

Skoncentrowaliśmy się na dwóch kluczowych kanałach reklamowych: Google
Ads i Facebook Ads, które pozwalają na precyzyjne targetowanie grup docelowych.  Skupiliśmy się na dwóch kanałach — sieci reklamowej oraz YouTube. W sieci reklamowej, reklamy w postaci grafik ukazywały się na stronach internetowych
przeglądanych przez potencjalnych zainteresowanych franczyzą, a które to strony były
powiązane z biznesem, przedsiębiorczością czy franczyzą. Reklamy wyświetlały się też podczas przeglądania stronach „ogólnych”, i pojawiały się tam na podstawie słów kluczowych, które dana osoba wpisywała wcześniej w wyszukiwarkę Google, takich jak: franczyza, pomysł na własny biznes.

Facebook Ads, dzięki swojemu zaawansowanemu systemowi targetowania, pozwolił
nam na stworzenie kampanii, które docierały do przedsiębiorców w odpowiednich grupach wiekowych i wykazujących zainteresowanie franczyzą, przedsiębiorczością i biznesem. Głównym materiałem reklamowym był, tak samo jak w przypadku kampanii YouTube film z franczyzobiorcami zrealizowany w lokalu sieci. Kampanie były nastawione na wzrost świadomości o marce Fit Cake i zachęcały do kontaktu z twórcami marki.

Meta Ads
Google Ads
Remarketing
0
nowe rynki
0
miesiące działań

Efekty

Dzięki precyzyjnie zaplanowanym kampaniom w Google Ads oraz Facebook Ads, Fit Cake
w zaledwie trzy miesiące rozwinął swoją sieć franczyzową na cztery nowe kraje.
Skuteczne targetowanie, bieżąca optymalizacja kampanii i zaawansowane działania
remarketingowe pozwoliły na znalezienie partnerów biznesowych, którzy wspierają dalszy
rozwój marki na rynkach międzynarodowych.

Jeśli chcesz osiągnąć podobne rezultaty, skontaktuj się z nami – specjalistami w
marketingu digitalowym, którzy pomogą Twojej firmie zdobyć nowe rynki.

  • Znaleziono partnerów franczyzowych w Norwegii, Irlandii, Kanadzie oraz Niemczech,
    którzy są obecnie na etapie rozwijania swoich lokalnych oddziałów Fit Cake.
  • Kampanie wygenerowały wartościowe leady, co przełożyło się na liczne
    rozmowy handlowe i podpisanie 4 umów o współpracy oraz kolejnych 13 deklaracji wstępnych.