Wprowadzenie
Cele:
Narzędzia i przebieg
Po zakończeniu prac projektowych Agencja przystąpiła do realizacji. Pierwszym dużym wydarzeniem było zbudowanie swoistego partnerstwa z PSS Społem Białystok i zaproszenie sieci sklepów do zainicjowanej przez Agencję przedświątecznej akcji charytatywnej. Jej założenia były proste: od każdego zakupionego produktu Krynki w sieci PSS w okresie od 1 grudnia do 7 stycznia, Krynka przekaże na rzecz podopiecznych Domowego Hospicjum Dla Dzieci 1% przychodu. Działania promocyjne obejmowały billboardy na terenie miasta, spot reklamowy wyemitowany w regionalnej TVP, spot radiowy na antenie Polskiego Radio Białystok, plakaty w sklepach, informację prasową skierowaną do regionalnych mediów i komunikację na Facebooku. Efekt? Przekazanie ponad 5 tys zł na konto Fundacji i wzrost sprzedaży Krynki w PSS Społem licząc miesiąc do miesiąca/ rok do roku o 15%. Kolejnym wydarzeniem było nawiązanie współpracy z organizatorami Juwenaliów w Białymstoku. Krynka stała się stałym partnerem technicznym Juwenaliów i była obecna na każdym kolejnym dorocznym święcie studentów. Swoistym zwieńczeniem działań było nawiązanie współpracy z klubem Jagiellonia Białystok, która trwa nieprzerwanie od 2020 roku.
Efekty
Współpraca z Krynką, obejmująca całość działań marketingowo – PRowych to przykład kompleksowej obsługi klienta w pełnym zakresie outsourcingu marketingu – od planu, poprzez realizację i z wykorzystaniem wszystkich dostępnych nośników informacji (Radio, outdoor, TV, internet, media). Zarządzanie całością działań marketingowych Krynki to nie tylko godziny pracy, ale przede wszystkim gigantyczna satysfakcja wynikająca z budowy rozpoznawalności marki. Projekt też stale ewoluuje, między innymi poprzez uruchomienie komunikacji w kolejnych kanałach i z zastosowaniem kolejnych narzędzi.
- Uspójnienie komunikacji w social mediach wspierane cyklicznymi sesjami zdjęciowymi
- Zbudowanie świadomości produktu zarówno w młodszych grupach konsumentów i na nowych rynkach dystrybucyjnych
- Cykliczne, dwa razy do roku kampanie outdoor na terenie Białegostoku
- Stała reklamowa obecność Krynki w blokach reklamowych na antenie Polskiego radio Białystok, Radio 5 Suwałki, Ełk, Radio Jard
- Liczne publikacje w mediach regionalnych na temat nowych produktów, wydarzeń i inicjatyw z udziałem marki