Wstęp
Największe wyzwania? Zachowanie spójności komunikacji na poziomie poszczególnych lokali franczyzowych, duża konkurencyjność rynku oraz zbudowanie zaufania mediów branżowych, tak aby chciały pisać o raczkującej marce.
Atuty firmy? Oryginalny koncept, wysoka jakość produktu, targetowanie na średniej i małej wielkości miasta, a także duże doświadczenie i zaangażowanie właścicieli sieci oraz całego zespołu, silnie zorientowanego na sukces.
Cele:
Narzędzia:
Efekty
O efektywności współpracy pomiędzy Opublikowanymi a the White Bear Coffee może świadczyć fakt, że trwa ona nieprzerwanie od 2019 roku, czyli od początku istnienia sieci. Wsłuchiwanie się w potrzeby klienta, elastyczność w podejściu do obsługi oraz interdyscyplinarny, rotujący zespół, gwarantuje wciąż nowe pomysły i świeże podejście do tematu.
- Blisko 20 otwartych kawiarni
- Open rate newslettera na poziomie 30-40%
- Średnia ocena na Google: 4,8/5
- Średnia liczba linków z publikacjami PR: 10/miesięcznie
- Stała obecność właścicieli sieci w mediach branżowych w roli ekspertów
- Stale rosnąca liczba fanów, interakcji oraz wyświetleń poszczególnych profili w mediach społecznościowych.