Wstęp
Cele:
Przebieg współpracy
W trakcie przygotowań do kampanii skierowanej na inny kraj, niespodziewanie zgłosił się do nas Austriak, który śledził naszą aktywność na Instagramie. Wyraził on chęć zostania przedstawicielem Trak-Met na rynku swoim rodzimym rynku. Okazało się, że regularna, skrupulatna praca, jaką włożyliśmy w rozwój obecności Trak-Met w mediach społecznościowych, odegrała bardzo dużą rolę w tym sukcesie.
I tak, zanim na dobre wystartowaliśmy z dedykowaną kampanią w Austrii, pozyskaliśmy naszemu klientowi stabilnego kontrahenta, żywo zainteresowanego współpracą.
Efekty
Nasza współpraca z Trak-Met zaowocowała nie tylko wzmocnieniem wizerunku firmy na rynku, ale również otwarciem zupełnie nowego rozdziału działalności w Austrii. Ten przypadek pokazuje, jak istotna jest regularna, systematyczna praca oraz otwartość na nowe możliwości, które mogą pojawić się w najmniej oczekiwanym momencie. Dzięki naszej strategii Trak-Met zdobył nowego przedstawiciela, co już wpływa na dalszy rozwój firmy na rynku międzynarodowym.
- 2 miliony wyświetleń na wszystkich kanałach społecznościowych łącznie
- Ponad 200 opublikowanych treści
- Ponad 50 000 interakcji pod postami